Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Docela bych rád tou tramvají se někdy projel. Škoda, že jezdí jen na 010/270. Ten záchod musí být tedy zážitek :o)

2 0
možnosti
TT

Masakr. Takové technické detail by Monty Python použili sto péro na krásné skeč, kam se hrabe spam!

Jinak zdravím vyznavatelku cestování vlakem! Kdo ví, ten si to užívá jako komfort. :-)

3 0
možnosti
Foto

A teď si představte tu šou, kdyby ptáci nezpívali a Vy měla k obědu hrách.

10 2
možnosti
JP

By mě zajímalo, jaké dojmy má autora z WC v RegioJetu? Přece jen Carla Bruni může být zajímavější než lesní ptactvo. :-)

2 2
možnosti
Foto

Dobré. Toaleta v RegioJetu je přeci jen soukromější. Nemám nic proti ptákům / jazzové hudbě, Carle Bruni, nebo třeba pro mě za mě metalu na záchodcích. Prvně jsem něco podobného slyšela ve Vídni a lbilo se mi to. To, co mě překvapilo a přimělo napsat článek, byl zvukový signál vně - napříč celým vagónem. Kdyby začala zpívat Carla Bruni pokaždé, když by si někdo sednul v RJ na záchod, taky by se mi to nelíbilo. Jak by k tomu chudák Carla přišla? My, stálí cestovatelé, pokaždé, když bychom slyšeli její písně, evokovalo by nám to... však víte co.

3 0
možnosti
HK

Možná jsou ty toalety špatně odhlučněné a tak se dělá rámus, aby to nebylo slyšet?

3 0
možnosti
Foto

No není to paráda, že se v blozích začínají řešit zpívající ptáčci na čistém WC ve vlaku ;-).

10 0
možnosti
Foto

Radši ptáci v Leo Expresu, než špinavé WC bez mýdla v rychlíku ČD.

18 0
možnosti
VN

Před týdnem jsem jel cca po deseti letech rychlíkem z Rumburku do Kolína a nestačil jsem se divit , jak se ČD za tuto dobu změnily. To , že po finanční stránce to byl docela masakr...nekomentuji.

Ale ..v každé stanici stál minimální čas , když jel , tak naplno...a naprostý šok v pozitivním slova smyslu jsem "utrpěl" na WC...které bylo super čisté , mýdlo jak v klasické tak i tekuté podobě ... a nechyběl ani toaleťák , ani papírové ubrousky na utření rukou.

5 0
možnosti
VS

neměli by být slyšet ptáci jen když je tam chlap?

15 1
možnosti

Vy jste zase detailista, a u žen hučení moře jako z mušličky byste si nepřál?;-D

15 0
možnosti
MS

Nejela jste 1. tridou?:-) Leo Expressem jezdim celkem casto...a rozhodne zadne ptacky, kdyz je nekdo na WC neslysim...ale mozna sem hlucha:-)

2 1
možnosti
AM

A88l19b90i45n 50M66r91e97m25a

10. 5. 2013 15:27

Slečna Sedláčková si zřejmě před jízdou šlehla nějaký dobrý matroš...

3 1
možnosti
Foto

:-) Možná by vás lépe motivovalo řešení od ČD, kdy se k vám v půlce potřeby dobývá průvodčí a ještě čeká "než budete" aby vás okamžitě zkontrolovala.

Hezký článek, každému opravdu vyhovuje něco jiného.

9 5
možnosti
Foto

Děkuju za pochvalu. Samozřejmě není toaleta Leo Expressu srovnatelná s ČD. Já vlastně proti Leo Expressu obecně nic nemám, naopak, kdyby ano, nejezdím jím. Ale představte si, že máte doma zvukový signál, který se spustí pro všechny obyvatele domu kdykoliv někdo vstoupí na záchod. Dle mého je to opravdu blbý nápad. Ale třeba se mnohým líbí a brzy budou hrát záchody i v restauracích... ;-) Uvidíme. :-)

8 6
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2662x
Jsem koordinátorkou o.p.s. Celé Česko čte dětem a jako každý správný pohádkář trochu přeháním. Jsem vedoucí žižkovského baru za závěsem Bar Behind the Curtain a každý den si čtu a piju. Především jsem ale dcerou, vnučkou, sestrou, partnerkou, sestřenicí, vlastnicí... a miluji svou rodinu.