Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Ano! Jsouce ,,vyškolen" praktikami kom reřimu, kde ovšem každý soudný člověk věděl oč jde, jsem dodnes velice citlivý na jakékoli info, i si je dokáži třídit i tříbit. Jakmile kdokoli vykládá, co si mám myslet o tom, či o tom, od konkret. person až po jakékoli události, a jak je mám jedině(!) správně chápat, vždy vím, která bije. Současné technologie vše sice nesmírně ,,zkvalitnili" kde co, jádro však zůstává stejné. Čti, či sleduj cokoli, ale věř především sobě, svým zkušenostem a svým instinktům, i tzv. selsk rozumu! A pamatuj(!), že každý profík v ,,INFOBRANŽI" se řídí i oním ,,koho chleba jíš, toho píseń zpívej". A musí se přitom setsakra snažit. Konkurence je veliká a i tam platí ono ,,mnoho povolaných, málo vyvolených";-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2662x
Jsem koordinátorkou o.p.s. Celé Česko čte dětem a jako každý správný pohádkář trochu přeháním. Jsem vedoucí žižkovského baru za závěsem Bar Behind the Curtain a každý den si čtu a piju. Především jsem ale dcerou, vnučkou, sestrou, partnerkou, sestřenicí, vlastnicí... a miluji svou rodinu.