Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Zeman for president (s křížkem po funuse)

Můj starý a dobrý DELL odchází pomalu, ale jistě, do věčných lovišť. Protože mu doslova odpadají "části těla" (v jeho případě kusy plastu), jala jsem se zálohovat.

Ve špatném vzpomínám na situace, kdy jsem ztratila, kvůli předčasnému úmrtí svých notebooků, všechny texty, fotografie, vzpomínky. Nejvíc mě mrzí báseň O bezdomovci, moje první rýmovaná. Bylo mi šest a dala jsem si na ní sakra záležet (bezdomovec na konci zemřel, samozřejmě, jako malá jsem byla velmi sociální).

No a když už zálohuju, rovnou třídím. Odpadu se v mém elektronickém šuplíku najde víc než dost. Skvostů bohužel méně. Přeci jen jsou moje literární schopnosti značně omezené. Ale když se sejde správné načasování, potřeba mladé káči kecat do politiky a (ne)vtipná náhoda, mohou být některé mé redaktorské pokusy docela zábavné.

Třeba Vás také pobaví můj historický článek Zeman for president, publikován před mnoha lety v kulturně - publicistickém deníku Subjektivník v rubrice Letí kolem (projekt Radima Pavlíka). Kdybych tenkrát jen tušila!

 

ZEMAN FOR PRESIDENT

Taky jste celý život – jako já – toužili stát se členem sdružení Přátel Miloše Zemana? Pak máte konečně tu možnost.

Ano, poněkud ironicky jsem začala tento dnešní článek. To proto, že se neustále nepřestávám udivovat nad absurditami naší polické scény.

„Zeman je výrazná osobnost, která má stále co říct,“ tvrdí exministr Miroslav Grégr, jeden ze zakladatelů sdružení. Jak dále členové sdružení tvrdí, chtějí propagovat Zemanovy názory a politiku opět přiblížit veřejnosti.

Sám Zeman svou možnou kandidaturu na prezidenta nepopírá, i když uvádí mnoho podmínek a okolností, které by se musely dít, aby se tak stalo…

Taky jste ze všech stran, ne zcela dávno, slyšeli:

- Zeman odchází z politiky!

- Zeman opouští ČSSD.

- Zeman nebude kandidovat na prezidenta!?

Tvrzení "nadobro jsem skoncoval s politikou" se u nás v republice stává podnětnou větou hodnou encyklopedie. Protože ne každý hned pochopí, že překlad oné fráze je jednodušší, než by se zdál.

"Ještě o mně uslyšíte." A nejlépe v souvislosti s kandidaturou na prezidenta.

Autor: Gabriela Sedláčková | středa 5.6.2013 21:51 | karma článku: 14,28 | přečteno: 870x
  • Další články autora

Gabriela Sedláčková

Z deníku podnikatelky: Ach ty ochranné svazy autorské

... aneb jedna trochu "Švejkovská" o tom, jak udělal stát z dalšího slušného občana alkoholika a jak já zase zaplatím o pár tisíc víc.

28.9.2018 v 13:28 | Karma: 31,89 | Přečteno: 1447x | Diskuse| Společnost

Gabriela Sedláčková

Bludný kruh fake news

Je boj proti fakenews opravdu vždy bojem proti lži? Nebo jde leckdy o boj proti tomu, s čím nesouhlasíme?!

8.9.2018 v 20:08 | Karma: 38,36 | Přečteno: 1711x | Diskuse| Média

Gabriela Sedláčková

Glo(hu)sa na provázku: Píšťalky jako násilí?

Proč by měli v Bohnicích rozšířit pavilon pro léčbu rozdvojení osobnosti? Protože mám pocit, že právě k tomu jsme od "dvojího metru" došli.

27.5.2018 v 22:59 | Karma: 35,42 | Přečteno: 1247x | Diskuse| Brno

Gabriela Sedláčková

U nás na Žižkově vládne stará dobrá ODS. A u vás?

... aneb jak nám na Žižkově znárodnili farmářské trhy, já jsem prohrála bitvu, ale napeču buchty a jedu dál

14.2.2017 v 15:45 | Karma: 33,12 | Přečteno: 1732x | Diskuse| Politika

Gabriela Sedláčková

Jak jsem se stala pravicovou aktivistkou

Jsem pravicový konzervativec a stala jsem se aktivistkou. A to mi to ještě před pár dny připadalo jako naprostý nonsens.

22.1.2017 v 18:33 | Karma: 42,25 | Přečteno: 5260x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Nová odhalení z fakulty: studenti viděli vraha dřív, policie byla v budově víckrát

3. května 2024

Premium Masový vrah David K., který v prosinci při střelbě na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v...

Na důchodce zaklekli, chalífát neřeší. Němce děsí mdlé reakce jejich politiků

3. května 2024

Premium Snímky stovek radikálních islamistů demonstrujících v ulicích severoněmeckého Hamburku, kteří...

Na jednání o míru nepřijdeme, vzkázali Rusové. Švýcaři je ani nezvali

2. května 2024  22:11

Švýcarsko iniciuje vlastní mírovou konferenci o Ukrajině. S pozváním Ruska na setkání, které se má...

Pavel zkritizoval všechny. Nefér jsou Babišova slova i kampaň SPOLU, míní

2. května 2024  21:36,  aktualizováno  21:50

Kampaň, která dělá z hnutí ANO zastánce ruských zájmů, je podle prezidenta Petra Pavla stejně nefér...

  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2662x
Jsem koordinátorkou o.p.s. Celé Česko čte dětem a jako každý správný pohádkář trochu přeháním. Jsem vedoucí žižkovského baru za závěsem Bar Behind the Curtain a každý den si čtu a piju. Především jsem ale dcerou, vnučkou, sestrou, partnerkou, sestřenicí, vlastnicí... a miluji svou rodinu.