Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když mi k tomu s Gacem občas přijdete zahrát, půjde to snadno. :) Díky! V

0 0
možnosti
Foto

U nas jsou odjakziva trhy, kde lide prodavaji ovoce, zelennu, kytky. Lze tu obcas koupit ziveho kralika nebo kuratka.Nejaky vanocni venec. Ale porada to mesto. No, co by na tom poradalo, proste se od kazdeho stankare vybere poplatek a dohledne se, aby si po sobe kazdy uklidil. To je cele. Tak mi neni jasne, proc v Praze musi byt "poradatel", ktery si vydela miliony.

1 0
možnosti

Protoze ma strycka na magistratu, nebo ne?

0 0
možnosti

Nechápu, co Vám vadí, trhy na Jiřáku se budou konat dál a pokud se zavedení prodejci obmění, bude to jen bonus.Ceny na Jiřáku jsou o třetinu až polovinu vyšší než na farmářských trzích jinde. Prodávají se tam knihy, a jiné zboží, které na farmářský trh nepatří. Mořské plody a ústřice v jsou i v letních teplotách přes 30 stupňů prodávány s nedostatečným chlazením, hygienické předpisy se příliš nedodržují.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Marie, díky za příspěvek. Co mi vadí? Ono je to už podrobně popsáno v odpovědích na komentář pana Welsera, ale jednoduše a stručně: vadí mi, že radnice, když tedy uznala, že na té první soutěži nebylo něco správně a zrušila ji, nevypsala soutěž novou a nedala rovnou příležitost znovu o provoz trhů soutěžit, tentokrát firmám, které mají v dané věci odbornost (nikoliv společnosti zakoupené 6 dní před VŘ, která do té doby dělala demolice). Jenže než aby uznali svoji chybu, trucovitě si trhy berou pod Správu zbytkového majetku. Za A/ vadí mi, že Praha 3 poslední dobou vždycky rozhodně zakročit tam, kde to dobře funguje (kemp Pražačka, školka, Jiřák) a za B/ když byste něco piplala a makala na tom roky a vypiplala to do jednoho z nejlepších trhů v republice, a pak Vám to jednoho dne někdo vezme a ani nemá chuť poslouchat občany a petici prohlásí za vydírání, myslím, že by Vám to také nebylo milé...

A k Vašemu názoru na trhy, já ho samozřejmě naprosto akceptuji, i když nesdílím. Ale je v pořádku shodnout se, že jsme se neshodly. :)

S vyššími cenami nesouhlasím. Já nakupovala na Náplavce, Jiřáku, Tyláku, Náměstí Republiky... Všude, krom Náplavky a Jiřáku, mám podezření na ovoce z Polska, bohužel, nebylo dobré a bylo drahé. Na Jiřáku asi zaplatím víc než v Albertu, ale ne o moc a je to slast! Žloutky vajíček veliké a žluté a chutné! Zelenina jak doma ze zahrádky a vždy nesu domů plné tašky. Nakupuju tam bílý mák, víno, pečivo, preclíky... Samozřejmě mám svoje oblíbené a něco je i pro mne drahé nebo mi to třeba nechutná. Ale obecně jsou farmáři ověření.

0 0
možnosti

Ono to je bohužel jednoduché. Když se o něco nebudete starat Vy, postará se o to někdo jiný a stylem, který vyhovuje jemu.

2 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Moje donedávná logika fungovala bohužel jinak: "však když se o to nepostarám já, postará se o to někdo jiný stejně dobře". Pak jsem pochopila, že většina těch, co se stará, má ale cíle na opačném protipólu. (Čímž nechci říct, že Ty moje jsou správné, jsou správné pro mne. :-))

0 0
možnosti

Mate pred sebou strastiplnou cestu. Politicke klima v CR a Evrope konzervativcum vubec nepreje. To ale neznamena, ze nemuze prijit zmena ve forme nejake revoluce, kterou ted proziva Amerika. Reknu vam, ze si konzervativni aktivisti dnes v US uzivaji zne:)

2 0
možnosti
Foto

A právě pro to mi připadá důležité se na tu strastiplnou cestu vydat. Tak to přeci bývá v pohádkách. Když si vybereš tu složitější cestu, je v cíli hezčí princ (nebo lepší poklad, či krásnější zámek - každému, co jeho jest). :-)

1 0
možnosti

R^ Myslím, že Váš aktivismus by mohl najít cíl v tom, co zůstalo v článku trochu bokem; tedy usilovat o vyhlášení veřejné soutěže pro firmu, která bude obstarávat potřeby radnice v oblasti, kterou jste popsala.

Jinak dobrý článek.

5 0
možnosti
Foto

Článek byl hodně o mne osobně, rozhodně mám v plánu ještě jedno kompletní faktické shrnutí, které tady malinko chybí. Náš prozatimní návrh řešení jsme již vydali včera tiskovou zprávou a najdete ji třeba tady: http://www.kauza3.cz/dosle-tiskove-zpravy/tz-peticniho-vyboru-petice-jirak-k-poslednimu-vyvoji-kolem-organizace-trhu-na-praze-3-rozhodnuti-rady-mc-praha-3-povazujeme-za-nestastne.html

1 0
možnosti

Děkuji za článek. Také jsem se poslední dobou donutil k aktivismu z podobného úhlu :-)

6 0
možnosti
Foto

Mariane, díky Vám, budu ráda i za zprávy od Vás, jak se daří... :) Třeba se někde při podobném záměru potkáme. ;-)

0 0
možnosti

Měl jsem moudrého bonmotovitého otce - i tedy pravil : "Synu, do žádné politické strany nevstupuj ! Pokud by jsi se ale náhodou rozhodl - tak jedině ve funkci předsedy ! Být řádovým členem nemá žádný význam" ! Vždy se rozesměji, když vidím Hnutí ANO, s jeho předsedou ... (AB rodič vůbec neznal a nezažil) ... Jinak souhlas, choďme k volbám a přispějme svým hlasem k zadržení nové Normalizace - Je zde opět a plíží se v novém hávu ... :-)

6 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, Miroslave, choďme k volbám a přispějme svým hlasem. Ale ono lze něco ovlivnit i bez funkce předsedy, tak to nesmíme zatracovat. I v našem případě farmářských trhů se dá mluvit o dílčím vítězství. Sice je trucovitá reakce radnice prohrou, ale na druhou stranu jsme zabránili dalšímu "kamarádšoftu". I toto malé vítězství se počítá. ;-) A především pro nás boj teprve začíná.

P.S. ANO snad ani netřeba komentovat. :-/

5 0
možnosti
Foto

H17a94n24a 27V52l19k78o18v88á

22. 1. 2017 19:09

Jsem pravicový konzervativec a posledních asi 12 let jsem nevolila. Teď jsem začala doufat v "obrozenou" ODS. Vy mi ovšem berete tu poslední naději a už skutečně nevím koho volit, když nevolit přináší ještě horší výsledky...

5 0
možnosti
Foto

Milá Hanko, to mi povídejte. Čím blíže jsou volby, tím jsem nervóznější. K tomuto tématu doporučuju článek Markéty Šichtářové "Bezmezné zoufalství pravicového voliče" http://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=577211

Co se týče obrozenecké ODS, v tom mi vzala vítr z plachet upřímně řečeno nejen Praha 3. To, že vyměnili hlavu ODS bohužel neznamená obrození, dle toho, co je vidět, spíše naopak. :-(

Vzhledem k událostem posledních dní jsem si to sama v sobě rozhodla tak, že je třeba více pravicově konzervativního aktivismu. Na jedné straně máme oligarchizaci politiky a korupčníky, na straně druhé zabírá veřejný prostor nová levice. Myslím, že v tom je třeba nastavit trochu rovnováhy. ;-)

10 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS