Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Holka a skvarky? To by se melo zakazat. Chudak 'Amalka'.

0 0
možnosti
Foto

R^ mílá kolegyně, bbuďte v klidu, jste úplně normální....jako je většina chlapů.:-):-)

1 0
možnosti
ŠM

konečně normální ženská !!!!!!R^

2 0
možnosti
FS

Vypadá to jako šílenost. Ale ségra to zkusila a funguje. Naprosto bezpracné (tedy kromě krájení sádla. Já jí nevěřil, ale ochutnal a ..výsledek fantastický.

http://recepty.vareni.cz/skvarky-z-domaci-pekarny/

3 0
možnosti
Foto

Pro škvarky bych snad i vraždila !!

1 0
možnosti
Foto

Čerstvý cléb s ještě teplými a mírně posolenými škvarky a bledé, křehké, kyselé letní jablíčko s tenkou slupkou...:-)R^

4 0
možnosti

A co je na tom? Co to máte za divné kamarádky? Já miluju škvarky  a husí játra a husí sádlo, po tom úplně šílím! Škvarky si sama dělám, nesmí být moc suché, ale ani moc velké, nakonec je podleju kapkou mlíka, aby zaruměnily....no mana! A husí sádlíčko, mňam, a jitrnice a krvavý jelítka. A pěknej ovárek... A když dělám domácí paštiku, tak poslouchám Nepilova dobrá jitra,...

A zkusila jste někdy kuřecí škvarky? Na Cuketkovi je recept, jsou boží.VVV

4 0
možnosti

...a co teprv, když jsou ještě TEPLÉÉÉ! Vítejte v klubu.

.

BTW - nedávno jsem dostal fotku salátu s textem:

Tenhle salát musel zemřít, aby ty mohl být vegetarián.

4 0
možnosti

samože tam má být "abys"

0 0
možnosti
Foto

škvarky právě posypané solí ano, ale ne ty z obchodu. V nich jsou i chlupy a všeliká tříšť nerovnoměrně vypékaná. Domácí škvarky z neuzeného sádla mám rád uvnitř trochu nedosmažené.

1 0
možnosti
FS
JB

J69i18ř92í 85B34i50č88á71k

16. 6. 2013 20:46

Já zásadně jím pouze stravu, jež mi chutná a na nějakou zdravost či nezdravost zvysoka kašlu.:-)R^

5 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2662x
Jsem koordinátorkou o.p.s. Celé Česko čte dětem a jako každý správný pohádkář trochu přeháním. Jsem vedoucí žižkovského baru za závěsem Bar Behind the Curtain a každý den si čtu a piju. Především jsem ale dcerou, vnučkou, sestrou, partnerkou, sestřenicí, vlastnicí... a miluji svou rodinu.