Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslím, že by věci prospěly nějaké volby. Kromě ptáků třeba i prostou "tekoucí vodu", pro horší případy Wágnera nebo rovnou Metallicu.

0 0
možnosti
Foto

Jako nápad to není špatné. Ušetří to lidem cestu ke dveřím WC a eventuelně brát za kliku a rušit intimní chvíle toho uvnitř. Mně by to připomínalo spíš golf na počítači.

0 0
možnosti

No, od toho byl už před sto lety vynalezen takový ten svítící nápis...

0 0
možnosti

dik za vtipny clanek, dobre jsem se pri te predstave pobavil.jak jsem pochopil z reakci, toaleta v LE je nekde primo mezi sedadlyze je to tam tak slyset?

0 0
možnosti
Foto

Svým způsobem přímo mezi sedadly je - respektive je jako by v chodbičce spojující vagony, ta ale není oddělená tak, jak jsme zvyklí u jiných souprav. Ale myslím, že důvod toho, proč je to slyšet, je spíše ten, že ten zvuk je v tu chvíli reprodukován i do vagónu. Ale třeba se pletu. Možná to byla jen výjimka.

0 0
možnosti

Mě na WC ve vlaku spíše zajímá, zda je tam čisto, tekoucí voda, mýdlo a papírové ručníky.

4 0
možnosti

;-D To mi připomíná vtip:

 

Ptá se vnuk dědy: "Dědo, neviděls ty pilulky co jsem měl na lince? Bylo na nich napsáno LSD." Děda: "Čert vem pilulky, ale viděls toho draka v kuchyni?!?!"

4 0
možnosti

Fakt tohle stojí za blog?

3 3
možnosti

Jestliže žena píše o takovémto tématu, je to vážné. Měl bych se Leo Expresem projet :)

2 0
možnosti

Hladomor v Africe je proti tomu hadr ;-D

1 1
možnosti
Foto

Bral bych ono uzivani zvukoveho systemu k manipulaci cestujich za prvni fazi. Ve druhe provozce zapoji zbytek elektroniky a cidel, takze uslysite "Varovani, uzivatel c. 5, pohlavi muzske, neumyl si ruce!", nebo "Uzivatel c. 12, pohlavi zenske, neprimerena spotreba toaletniho papiru, apelujeme na verejnost at chrani nase zivotni prostredi."

1 1
možnosti

A88d23a24m 67R76y85c80h61l74ý

13. 5. 2013 13:16

Podle mně tam ti ptáci zpívají proto aby v kupé nebyl slyšet zvuk, který je slyšet když chlap močí z výšky a moč dopadá do vody ve WC. Dále při vykonávání velké potřeby to jsou kolikrát takové zvuky, že když pak vylezete z WC, tak ostatní lidé nevěřícně koukají co jste tam dělal(a). Tak raději at jsou slyšet ti ptáčci ne???

7 1
možnosti

Nerada odporuju, ale mě by se ti ptáci líbili! Pořád lepší než vrtulník, vrtačka nebo výbuchy v kamenolomu. Nebo Eva a Vašek.

6 0
možnosti

A co zubní vrtačka?

Zajímalo by mě, jak je to v novějších šinkansenech, Japonci jsou svými sofistikovanými WC s nepřebernými funkcemi docela proslulí.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS