Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

1. Volební štáb KS byl mladý. Vystudovaný za hranicemi a tím pádem českou mentalitu nemohl zahrnout do volebních bojů.

2. KS hodně uškodilo jeho spojení s vládou. Kdyby se alespoň trošku distancoval od některých kroků p.Kalouska, nebo pronesl nějakou i třeba neškodnou kritiku této vlády, myslím, že by mu to body přineslo. Já jsem volil právě, že se mi nelíbí kam to naše vláda směřuje. Kdyby proti MZ byl jiný kadidát, kdo ví jak by to dopadlo..

0 0
možnosti
VD

Dobrý večer, já bych neřekl, že média podporovala Zemana. Ona to pouze přehnala se spojováním kandidátů s určitými sociálními kategoriemi. Když to hodně zjednoduším, dokud se lidem daří dobře, volí podle toho, jací se cítí být. Cítí se být relativně mladými, úspěšnými atd., tak volí Karla. Jenže teď přišla krize, a tak se cítí být těmi chudými, neúspěšnými, těmi, které současná vláda, v níž Karel sedí, nějak poškodila (vyšší DPH, nižší valorizace důchodů). Tak volí Miloše.

Moje zkušenost je, že věk a bohatství nehrály při výběru Karla nebo Miloše až tak velkou roli. V podstatě hlavní rozdíl byl opravdu teritoriální. Mám známé, kteří zůstali v Ostravě. Mají VŠ a často i poměrně slušné příjmy. Naprostá většina volila Miloše. Lidé se srovnatelnými příjmy a též s VŠ v Praze volili až na výjimky (skalní kritici vlády) Karla.

Pokud jde o to, v čem média fandila Karlovi, šlo hlavně o Ihned, Idnes, Lidovky a Respekt. Asi to pro ně byl šok, že je porazily Milošovi fandící Parlamentní listy a První zprávy. Holt tradiční tituly s německými vlastníky už nemají vliv, jako dřív, a musí se s tím smířit.

0 0
možnosti
MK

Dobrý článek.

Volil jsem jinak než vy a to z jiných důvodů než uvádíte, ale Vaše zamyšlení se dobře četlo.R^

2 0
možnosti
JF

J45a94n 38F86r13ý48d44l

27. 1. 2013 1:28

Ano média prokázala Schwarzenbergovi medvědí službu. Snažila se až tak moc Schwarzenberga prosadit, až se někteří (i mí kamarádi) kousli a rozhodli se radši volit Zemana. Přirozený reflex na přehnanou tlačenku "Karla".

1 1
možnosti
VD

To byli spíš lidé, kteří původně nechtěli volit ani jednoho ve druhém kole. Aspoň pokud jde o mně a lidi v mém okolí. Další si dali závazek, že budou druhé kolo a hlavně tu kampaň ignorovat a dodrželi ho.

0 0
možnosti
Foto

Milá slečno ! K vítězství Karla nutno prosadit snížení věkové hranice. Až budou moci volit tříletí a šestiletí, opravdová budoucnost tohoto národa, pak je bude možné lépe v televizi zmasírovat a Karel to vyhraje. Tak příště R^!!

2 4
možnosti
IH

I92r82e11n31a 38H62r28u14b44á

26. 1. 2013 19:43

Taky když uslyšíte v rádiu pro mladé od speekrů, že volit nejdou, protože trvalé bydliště mají 200 km daleko a musí pracovat a že je to stejně jedno, výsledek je takový jaký je :-(

1 3
možnosti
JR

J62a51r66a 86R45a41n55k

26. 1. 2013 19:03

Hezky recenoR^

1 4
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2662x
Jsem koordinátorkou o.p.s. Celé Česko čte dětem a jako každý správný pohádkář trochu přeháním. Jsem vedoucí žižkovského baru za závěsem Bar Behind the Curtain a každý den si čtu a piju. Především jsem ale dcerou, vnučkou, sestrou, partnerkou, sestřenicí, vlastnicí... a miluji svou rodinu.