Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kram.bigbloger.lidovky.cz

27. 12. 2011 19:47
.

Pekne Gabino. R^

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

27. 12. 2011 18:32
Karma za...

cop ;-D

0 0
možnosti
EN

mujercita

27. 12. 2011 14:21
Nezlobte se na mě,

ale já tomu moc nevěřím. Mně se ten článek líbí, ale mám dojem, že jste si ten příběh trochu upravila. Nemůžu totiž uvěřit tomu, že by rodilý Čech nechápal, co míníte slovem obalismus, ačkoliv každý ví, že neexistuje. Jste asi docela vzdělaná a sečtělá rodina a jelikož si lidé obvykle vybírají přátele na podobné vlně, neříkejte mi, že se ptali, co to je. Spíš bych hádala, že řekli něco jako "hele, to je dobrý", protože dobrý termín to skutečně je. Novotvar, který odpovídá duchu jazyka, je srozumitelný. Takže bych z toho vyvodila, že jste to myslela dobře, ale forma vám trochu ujela, tudíž asi obalistka opravdu nejste. :-)

0 0
možnosti
MF

falm

27. 12. 2011 19:30
Re: Nezlobte se na mě,

Inu, podle sebe soudím tebe, že ano? ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2662x
Jsem koordinátorkou o.p.s. Celé Česko čte dětem a jako každý správný pohádkář trochu přeháním. Jsem vedoucí žižkovského baru za závěsem Bar Behind the Curtain a každý den si čtu a piju. Především jsem ale dcerou, vnučkou, sestrou, partnerkou, sestřenicí, vlastnicí... a miluji svou rodinu.