Gabriela Sedláčková

Jsem koordinátorkou o.p.s. Celé Česko čte dětem a jako každý správný pohádkář trochu přeháním. Jsem vedoucí žižkovského baru za závěsem Bar Behind the Curtain a každý den si čtu a piju. Především jsem ale dcerou, vnučkou, sestrou, partnerkou, sestřenicí, vlastnicí... a miluji svou rodinu.
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2662x

Gabriela Sedláčková

U nás na Žižkově vládne stará dobrá ODS. A u vás?

... aneb jak nám na Žižkově znárodnili farmářské trhy, já jsem prohrála bitvu, ale napeču buchty a jedu dál

14.2.2017 v 15:45 | Karma: 33,12 | Přečteno: 1732x | Diskuse| Politika

Gabriela Sedláčková

Schizofrenie generace Y aneb nahota v sauně a selfie na Facebooku

Moje maminka slaví dnes 50. narozeniny. Na svůj věk vypadá zatraceně dobře, mentálně je jí asi tak 17 (tvrdí ona, pro ty, kdož by mne chtěli kárat za drzost) a její ženské křivky jí jaksi kupodivu drží stále na svých místech (ač já ve svých třiceti letech začínám mít pocit, že gravitace je největším nepřítelem ženy, obzvláště pak ženy "krev a mlíko"). A moje maminka byla včera poprvé v sauně. Nahá.

9.2.2015 v 10:24 | Karma: 23,85 | Přečteno: 3480x | Diskuse| Společnost

Gabriela Sedláčková

Miluju škvarky a nestydím se za to

Miluju škvarky a nestydím se za to... aneb přiznání všem dobrým vílám, které přežívají o vodě a salátu.

16.6.2013 v 20:20 | Karma: 25,98 | Přečteno: 1374x | Diskuse| Společnost

Gabriela Sedláčková

Zeman for president (s křížkem po funuse)

Můj starý a dobrý DELL odchází pomalu, ale jistě, do věčných lovišť. Protože mu doslova odpadají "části těla" (v jeho případě kusy plastu), jala jsem se zálohovat.

5.6.2013 v 21:51 | Karma: 14,28 | Přečteno: 870x | Diskuse| Politika

Gabriela Sedláčková

Na toaletě v Leo Expressu

Vlakem jezdím opravdu často. A ráda. Neholduju automobilu, a i když se mi okolí vysmívá, že bez auta jsem handicapovaná, zcela pyšně prohlašuju, že budu vlakový příznivce, dokud bude v mých cílech vlaková stanice (hovořím o delších tratích, nesnáším přestupy!). V autě toho moc nestihnu, můžu tak maximálně poslouchat audio. Ve vlaku vyřídím desítky e-mailů, napíšu pár článků, přečtu spoustu stran zajímavé knihy, najím se, vyspím se, vyslechnu interesantní rozhovory... jde prostě o efektivně využitý čas.

10.5.2013 v 8:31 | Karma: 43,75 | Přečteno: 23008x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Sedláčková

Jak jsem se obnažila s Obnaženou Paříží

Léto přichází. Jak se to pozná? Můj tatínek z nohou nesezuje arabky (podivné kožené sandály, které nosí od prvního slunečního paprsku až do padajícího sněhu, co si pamatuji), moje maminka sedí, téměř kdykoliv jí telefonuji, na kole, a všechny dámy v okolí sundávají punčochy a zkracují sukně. A já? Já čtu za chůze.

1.5.2013 v 13:17 | Karma: 19,26 | Přečteno: 1398x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Sedláčková

Birlibán. Jaképak to je jméno?

"Birlibán, Birlibán. Jaképak je to jméno? Uslyšíme snad pohádku o kouzelníkovi? Nebo o princi Birlibánovi? Anebo je to kouzelná průpovídka? Ale ne. Nebudeme čarovat." Těmito slovy začíná Eduard Petiška svou knihu o klukovi jménem Birlibán, se kterým prožijete spoustu neobyčejných příhod. A že se nebude čarovat? No, já bych si dovolila nesouhlasit. Totiž kouzlo, to je to příhodné slovo pro Petiškova Birlibána.

28.7.2011 v 12:33 | Karma: 15,11 | Přečteno: 1803x | Diskuse| Ostatní

Gabriela Sedláčková

Být tak baletkou

Všichni máme přání. Přání nevyslovená a přání vyslovená. Je mezi nimi velký rozdíl. Ta vyslovená přání jsou totiž (alespoň u mne) splnitelná, ta nevyslovená, to jsou jen sny. Takové ty "kdybych měla Arabelin prsten, přála bych si..." Světový mír, aby celá moje rodina byla zdravá, abych nikdy nezestárla, přečíst všechny knihy na světě, mít velkou vilu, psa, bazén, džíp a hodinky s vodotryskem a tak dále...

19.7.2011 v 9:09 | Karma: 15,99 | Přečteno: 2704x | Diskuse| Osobní

Gabriela Sedláčková

Kam se poděl hrníček?

... aneb hurá!, jsem pořád dítě! Jsem infantilní. A spousta lidí to na mě nesnáší. Že pláču, když někdo praskne nafukovací balónek. Že mojí největší touhou je koupit si "Barbínu" a vybavit jí domeček pro panenky. Že místo "rozumných" knih se stále vracím k pohádkám. Že si hlasitě (a několikrát denně) zpívám lidové písničky z dětství a odříkávám básničku "Polámal se mraveneček, ví to celá obora..." atd.

18.7.2011 v 16:48 | Karma: 9,67 | Přečteno: 893x | Diskuse| Ostatní